POROVNANIE: DVA 100 miliónové projetky JOJ-ky
Dva 100 miliónové projekty na TV JOJ, aký to rozdiel JAR 2007 a JAR 2008.
Aj tam aj tam po 100 miliónov a výsledok úplne iný.
Najskôr bombastická šou, plná hviezd, na tropickom ostrove, krásne prostredie, domorodci a teraz DAILI-SOAP, denný seriál, hlavná hviezda Viktória Ráková, a plno nádejných, veľmi talentovaných slovenských hercov.
Panelák sa jednoducho vydaril a bodka. Síce prvé časti neboli ešte to pravé orechové ale postupne sa všetko začalo vyvíjať správnym smerom. Aj posun z 21:15 a niekedy z 21:45 na 20:00 alebo 20:09 bol vydareným počinom.
Projekt reality show CELEBRITY CAMP, bol výborný, marketing a promo na jednotku, štart sľuvný, ale diváci sa postupom času stratili. Pritom snímanie bolo super, pohľady, kamery, súťaže, všetko bolo výborne pripravené a super spracované. Niekedy je nepochopiteľné prečo niesu niektoré projekty sledované a pritom sú kvalitné.
Panelák sa dá pozerať každý den, veď JOJ sa riadi podľa ich nedávno odvysielaného filmu 50x krát a stále poprvý raz....a opakujeho ho stále, každý deň boli aj reprízy, a teraz cez leto nás čaká dvojitá dávka repríz.
Tak či onak, hodnotím oba projekty na 95%.
Celebrity Camp mal jedninú nevýhodu, nemal divákov, a to je vo svete komerčných TV to najpodstatnejšie.
Panelák má divákov, a preto je úspešný a objavil aj mnoho super slovenských hercov.